Hola, sóc
Josefa Pastor Caparrós,alumna del Curs de Capacitació en Valencià i,en
concret,del
mòdul
TIC aplicades a l'aprenentatge de la UMH.
En aquest blog pretenc desenvolupar un entorn personal d'aprenentage (PLE) al voltant del
CALÇAT.
Tractaré de fer-vos de guia en aquest recorregut per l'apassionant , complexe i proper
món del
calçat. Proper? Sí, perquè l'alumnat al qual va dirigida aquesta unitat didàctica rep el
seu
ensenyament i realitza el seu aprenentatge a Elx,ciutat de la DAMA,les palmeres i el
calçat,, i com
ciutadans il.licitans tenen dret i han de
tindre informació i coneixement de la
industria amb
la qual tenen relació directa o
indirectament (família/usuaris).
Tenint en compte com ha evolucionat la industria del calçat i el valuós
benefici aportat amb la
incorporació de les noves tecnologies,he cregut convenient tractar aquest
tema des d’un punt
de vista tecnològic amb la incorporació de les TIC en el desenvolupament
d’aquesta unitat
educativa.
Prenent com a
marc de referencia la Llei Orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora
de la qualitat
educativa i el Decret 87/2015, de 5 de juny, del Consell,pel qual s’estableix el
currículum i
desenrotlla l’ordenació general de l’Educació Secundària Obligatòria i del
Batxillerat a
la Comunitat Valenciana,els objectius d’aquest blog es divideixen en dos tipus:
1.Objectius
de caràcter específic de la materia:
L’alumnat conega el concepte de
calçat,el seu recorregut al llarg de la història,distingir classes de calçat
home/dona,conèixer i utilitzar vocabulari específic del calçat segons les
normes ortogràfiques valencianes, aproximar-se al món del disseny i la moda,
informar-se i analitzar les consequències en l’elecció de calçat,conèixer
les industries auxiliars i la seua
finalitat,reflexionar sobre el passat,present i futur del calçat i su relació
amb les TIC.
2.Objectius
de carácter general relacionats amb les
competències clau:
Promoure l’ús de les TIC en el procés d’ensenyament i
aprenentatge,promoure el treball en xarxa,col.laboratiu i cooperatiu,l’intercanvi
entre iguals,la realització en conjunt de les propostes,l’autonomia de
l’alumnat i el rol del docent com a orientador i facilitador del treball, i
estimular la recerca i selecció crítica d’informació provinent de diferents
suports.
En
definitiva,es tracta de què l’alumnat obtinga un coneixement del món del calçat
a travès de
les TIC i siga
eficaç aquest procediment per a que
l’alumne obtinga el domini necessari en
totes les
destreses al finalitzar el curs d’acord al currículum de 2n d’ESO de
l’assignatura de
Valencià.
En aquest blog
teniu tots els materials,recursos i continguts necessaris per a poder informar-
vos sobre la
unitat i està orientat a l’alumnat de 2nd’ESO.
Per acabar,
només em queda dir el nom d'aquesta unitat objecte de tractament i aprenentatge.
Quan
l'estètica ens fa mal
Espere
que aquest blog siga del vostre gust i utilitat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario